czwartek, 13 marca 2014

Powitanie :).

Ulvien
Hej, mam na imię Majka. Zajmuję się jazdą konną. Moją BFF jest Zosia. Prowadzimy razem tego bloga, ponieważ razem wspólnie zajmujemy się jazdą konną i jeździmy czasem wspólnie i bardzo to lubimy. Mam pieska i rybkę. Konno jeżdżę od 5 lat. Zosia od dzisiaj od 3 :)) Skaczemy przez przeszkody i zawsze próbujemy się porozumieć z końmi i jesteśmy dla nich konsekwentni. Ja jeszcze gram na pianinie, a Zocha prowadzi swój zajefajny zeszycik z rysunkami jakiś wymyślonych stworków ^^.
















Zio Ziol
Hej, mam na imię Zocha. Tak jak pewnie większość z was mam brązową odznakę i niedługo zdaję srebrną xD Skacze powyżej 1 m :D Kocham zwierzęta kiedyś miałam kociaki <3 które z powodu przeprowadzki musiałam oddać babci :( były kochane <3 umiały bardzo dużo np. przychodziły na usłyszenia swojego imienia :D Oprócz jeździectwa kiedyś skakałam na batucie ale znowu z powodu przeprowadzki musiałam przestać :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz